Wednesday, February 17, 2016

Trends and inspirations - Michael Kors Collection Spring 2016 Ready to Wear

This is not anything new: Michael Kors talks to my heart and speaks my language.
(for a long time already - as you can see here)
I've been looking for some inspiration for the coming spring and so I've had a look at what is proposed for this season. And guess what? My choices still are consistent with what Michael Kors is proposing. I loke colors, I like patterns, cuts and materials.
This collection has quite a few items catching my eye.
Let's have a look.

*

Po raz kolejny przekonałam się, że Michael Kors przemawia wprost do mego serca i mówi w moim języku, żadna to w sumie nowość, jako dowód może posłużyć ten post.
Szukałam wiosennych inspiracji i postanowiłam sprawdzić, jakie są propozycje na nadchodzący sezon. I wiecie co? Okazuje się, że moje wybory znów pokrywają się z tym, co proponuje Michael Kors w swojej wiosennej kolekcji. Podobaja mi się i kolory, i wzory, i kroje i materiały.
Sporo inspiracji znajduję dla siebie w tej kolekcji.
Spójrzmy więc na propozycje, które przyciągnęły mój wzrok.

Michael Kors Collection SS 2016 off shoulder blouse

Michael Kors Collection SS 2016 black dress

Michael Kors Collection SS 2016 red transparent dress

Michael Kors Collection SS 2016 black skirt

Michael Kors Collection SS 2016 cardigan
 h
Michael Kors Collection SS 2016 white outfit

Michael Kors Collection SS 2016 white shirt

Michael Kors Collection SS 2016 white coat

Michael Kors Collection SS 2016 red transparent dress
Photos: Yannis Vlamos / Indigitalimages.com

What do you think? Did you find any inspiration for the coming spring?
What would be your choices?
Comment, share, discuss, I'm very curious to hear your opinion.

No i co Wy na to? Znalazłyście tu cos inspirującego?
Co zwraca Wasza uwagę?
Podzielcie się swoimi przemyśleniami i opiniami.



4 comments:

  1. no świetne inspiracje :) Michael Kors prezentuje bardzo fajny, prosty styl, idealny na różne okazje. U mnie wygrała propozycja czarnej sukienki ze świetnym pasem na biodrach oraz biała koszula i miodowa spódniczka :) czas zabrać się za figurę :D życzę wszystkim szybko pięknej i ciepłej wiosny, żebyśmy my i nasi mężczyźni mogli ucieszyć się nowymi trendami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez czekam na wiosne i cieszę się, że kolekcja Michaela Korsa nie tylko mnie pozytywnie nastraja :)

      Delete
  2. Like you, I adore Michael Kors. He manages to capture jet-set cool like no other. Each fadhion season, I look forward to his collection. His clothes make sense and are wearable. The man can do no wrong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I cannot agree more. You're so lucky, Glenda, you have these clothes close to you.

      Delete

Thank you for stopping by, reading and all your comments.